Online Games For You
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Online Games For You

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

مهم جداً لمصلخة كلان PHARONIC_EGY) -LOVER KING

2 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1GMT + 3 Hours مهم جداً لمصلخة كلان PHARONIC_EGY) -LOVER KING الجمعة يوليو 30, 2010 4:40 am

angel_faith

angel_faith
عضو جديد
عضو جديد

ياجماعة انا اسمى فى اللعبة angel_faith واسمى أحمد

انا معايا zp تير ومعندسش اى مشكلة انى اجيب كل لما يخلص منى
انا لسة عضو جديد فى PHARONIC_EGY clan انا لقيت حاجة اسمعا donate zp (600 per month) انا ممكن ادى الكلان zp عنديش مشكلة بس عايز افهم حتزود اية او حتفيد اية بالنسبة ليا وكمان لل كلان

ارجو الرد سريعاً ولكن اللى بيغرف فقط عشان ميبقاش اهدار مال هام هاهاهاهاهاااااااااااا

angell_faith

thankxx to (LOVER KING)

loverking

loverking
مشرف قسم فرعى
مشرف قسم فرعى

انا مش هضحك عليك انت لما تحط زد بى فى الكلان انت مش بتستفاد حاجة بس انت بتفيد الكلان عشان انا فى حاجات كده لازم بشتريها للكلان و دى بالز بى اللى الاعضاء بيحطوه فهمت*******بس كده و كمان لما تحط زد بى فى الكلان بتضمن مكان فى الكلان عشان المساعدين بتوعى مش بيطلعوا الناس النشيطة و اللى بتح زد بى ********اشطة

angel_faith

angel_faith
عضو جديد
عضو جديد

taib mafish moshkla bas ezay admen eny lama a7ot zp fi clan (pharonic_egy) mosh 7atla3 meno la2n tal3tony meno 2bl keda.. kman ezay ento te3arfo eny 3amlt add zp we kam fi el clan 3aiz wa3d sha5sy menk ya lover king eny law 3amlt add zp (600 zp per month) mesh 7atla3 men el clan la2n mosh kol ma2gam3 points tetla3ony we ba3den a3mel apply ad5ol mosh kan awfer afdel mawgood 3shan el clan yestafid bel points dia... '

2na mesny radak we mosta3d en7arda a3mel donate 600 zp 3shan 2sbet 7osn niaty we a5lasy lel clan....

thanksxxx and wait you reply soon very soon

angel_faith

loverking

loverking
مشرف قسم فرعى
مشرف قسم فرعى

بص يا ماو الصراحة كلامك كله مظبوط و بص بقى ما تحطتش زد بى غير لما تثبت فى اكلان و عشان تثبت لازم تكون رانك عالى و نشيط مش اكتر و الله

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]