Online Games For You
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Online Games For You

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

البوينت فى الكلان وال exp

4 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1Help البوينت فى الكلان وال exp السبت يوليو 31, 2010 4:43 pm

angel_faith

angel_faith
عضو جديد
عضو جديد

انا فاهم نظام البوينت فى الكلان وازاى بتتحول ال exp إلى بوينت فى الكلان..
لكن فى حاجة انا مش قادر افهمها وهى ان امتى تتحول الexp الى بوينت وتتحط جنبى فى الكلان... بمعنى وبمثال :

انا لعبت اللعبة وجبت 2568 exp بس لما روحت وقتحت السايت بتاع اللعبى z8 games دخلت على الكلان pharonic_egy ملقتش جنب اسمى البوينت اصول الاقى 3 على شرحك فى المنتدى...

يارت افهم امتى وهل فى معاد او ساعة معيتة عشان تظهر البوينت دية جنب اسمى فى الويب سايت بتاع اللعبة..

شكراً ة\وارجو الرد سريعاً ولكن يكون رد مؤكد صحتة...

angel_faith

thanxxxxxxxxxxxxxx

2Help رد: البوينت فى الكلان وال exp الأحد أغسطس 01, 2010 4:37 am

loverking

loverking
مشرف قسم فرعى
مشرف قسم فرعى

ايوه يا مان كل يوم اللعبة بتعمل تحديث الساعة 9 الصبح او 7 الصبح و عموما لو انت كلامك صح يبقى ده غلطة كده من اللعبة بتحصل كتير يعنى

3Help رد: البوينت فى الكلان وال exp الأحد أغسطس 01, 2010 8:23 am

angel_faith

angel_faith
عضو جديد
عضو جديد

شكراً لردك السريع يا مان

angel_faith

4Help رد: البوينت فى الكلان وال exp الأحد أغسطس 01, 2010 1:35 pm

loverking

loverking
مشرف قسم فرعى
مشرف قسم فرعى

2shta Ya Maw

5Help رد: البوينت فى الكلان وال exp الأحد أغسطس 01, 2010 1:53 pm

ÃßĐ єlЯÃĦмÃи ŠÃiĎ

ÃßĐ єlЯÃĦмÃи ŠÃiĎ
عضو نشيط
عضو نشيط

LoVer Ana 3nDy Ba2a So2al 3'atet Very Happy ..law d5lt 3al POINTS LOG htla2y 3ala 7asb no2t el clan elly bygbha 450+ 500- .. el points deh btedaf tb3n 3ala asas el win we el lose .. el win ba2a byb2a be kam point we el lose we keda .. ya tra byb2o kter wala 2olylen wala eh > ?! ?!

6Help رد: البوينت فى الكلان وال exp الأحد أغسطس 01, 2010 2:20 pm

loverking

loverking
مشرف قسم فرعى
مشرف قسم فرعى

لأ يا عبد الرحمن انت واخد فكره غلط عن النقط خالص هيا اصل النقط بالاكسبرينس انما المكسب و الخسارة فى الكلان وار دى حاجة فرعية ********طب افرد مثلا انت فى يوم مكسبتش و مخسرتش يعنى ملعبتش اصلا كلان وار يبقى كده مفيش نقط ليك و لا ايه

7Help رد: البوينت فى الكلان وال exp الأحد أغسطس 01, 2010 2:22 pm

loverking

loverking
مشرف قسم فرعى
مشرف قسم فرعى

و بعدين يا جماعة انا عامل موضوع كامل عن شرح النقط ادخلو شوفوه و انتو هتفهموا كل حاجة

8Help رد: البوينت فى الكلان وال exp الإثنين أغسطس 02, 2010 4:07 am

angel_faith

angel_faith
عضو جديد
عضو جديد

ya lover 2na fahm mawdo3 el points fi clan bas fi nas ketir bawzaet kol eli fahmo .. bos ya man 2na mebare7 la3bt ketir 2wy we a5dt aktar men 10250 exp laken lama ro7et 3ndna fi clan mal2tsh 2i points 5laes gmab esmy mosh 3aref leh >>
7owa lazem a5od el exp fi CW bas myanfa3sh fi el maps el 3adya 3shan di tany mara te7sly....

walla 3shan 2na lesa gedid fi el clan 3shan keda el exp mesh betit7awel ela points...

please rod 3lia bosr3a 3shan 2na 7ases eny bat3ab nafsy fi el3ab 3la el fadi we fi ela5er mosh bal2y 2y points 3nady fi clan site...

thankxxxxxxxxxx ta lover ..

angel_faith

9Help رد: البوينت فى الكلان وال exp الإثنين أغسطس 02, 2010 4:58 am

loverking

loverking
مشرف قسم فرعى
مشرف قسم فرعى

بص انا هقولك نبذه مختصرة
1- انت لما بتلعب لازم النقط ببتحسبلك بس فى اليوم اللى بعديه فى الابديت الجديد بتاع كل يوم
2- تانى حاجة انت مش بتتعب على الفاضى و الله اى ايكسبيرينس بتاخدوا بتزيد بيه نقط
3- الحد الاقصى للنقط فى اليوم هو 10 نقط يعنى انت لو جبت 5000 ايكسبرينس بتاخد 10 نقط و لو جبت 6000 ايكسبيرنس بتاخد 10 نقط و لو جبت 20 الف ايكسبيرينس بتاخد بردو 10 نقط ده الحد الاقصى للنقط
4- اهم حاجة بقى انت كده كده اللعب اللى بتلعبه بيحسبلك فيه نقط بس ساعات يوكن فيه شويه غلطات زى ما قولتلك طيب يا عم بص انا و الله لسه مدخل واحد عامود امبارح لول ما دخلته لقيته حاطط 600 نقطة مش عارف ازى فى ده رونج من الويب سيت
5-بص بقى يا عم انت عايز يبقى جمب اسمك فى نقط كتير والله مش هتفرق انت لو معاك 1.000.000 نقطة مش هتزيد واحد زد بى او حتى هتزيد 1 جى بى او حتى هتزيد 1 اكسبيرنينس *************عايز تعرف ايه تانى ؟

10Help رد: البوينت فى الكلان وال exp الإثنين أغسطس 02, 2010 4:59 am

loverking

loverking
مشرف قسم فرعى
مشرف قسم فرعى

المهم انى عايز اوصلك انك استحالة تتعب على الفاضى

11Help رد: البوينت فى الكلان وال exp الإثنين أغسطس 02, 2010 5:29 am

angel_faith

angel_faith
عضو جديد
عضو جديد

انا عارف بس كنت عايز يبفى معايا نقط كتير عشان محدش يطلعنى من الكلان دة فهمنى..

يعنى انت قصدك ان ممكن بعد يومين مثلاً القى نقط كتير...

وكمان فى خاجة يعنى ال exp مش لازم فى ال cw بس ممكن من اللعب العادى صح ؟

عشان فى ناس قالولى لازم من ال exp اللى بتكسبها فى ال cw بس ومينفعش اللى فى اللغب العادى...

مستنى ردك ومعلس بس بحب افهم كل خاجة....

عشان مش عايز اطلع من الكلان...

12Help رد: البوينت فى الكلان وال exp الإثنين أغسطس 02, 2010 11:36 am

hardyboy

hardyboy
عضو نشيط
عضو نشيط

يا عم عا>ى انا عملت 3k EXP و كاتب جنبى 0 points

13Help رد: البوينت فى الكلان وال exp الإثنين أغسطس 02, 2010 6:29 pm

angel_faith

angel_faith
عضو جديد
عضو جديد

طيب معشان كده انا بسأل هو لازم عشان اخد نقط ف اكلان لازم اخد اكسبرينس من لعبي العادي ولا لازم عن طريق لعبي ف الكلان وار

ولو ع كلام هاردي يبقي مش انا لوحدي الي بيحصله كده ف الجيم

ارجو منك يا لافر الشرح لهذا الحوار عشان ملخبطني اوي

شكرا

angel_faith

14Help رد: البوينت فى الكلان وال exp الثلاثاء أغسطس 03, 2010 2:22 am

angel_faith

angel_faith
عضو جديد
عضو جديد

شكراً يا لافر المشكلة اتحلت يا مان الحمد لله انا انهاردة لقيت عندى فى الكلان 10 نقط وكدة يبقى كلامك صح انت زى الفل...

شكراً يا ماو على اهتمامك واتمنى كدة مطلعش من الكلان بعد ما جبت ال 10 دول يارب....

angel_faith

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]