Online Games For You
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Online Games For You

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

ارجوكم ساعدنى بجد

3 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

11110 ارجوكم ساعدنى بجد الإثنين يوليو 05, 2010 4:03 pm

my_king

عضو جديد
عضو جديد

اارجوكم ساعدونى انا اتطردت من لعبة وللف تيم ولم افعل شئ انا كنت زمان بلعب بالهكر بس الايام دى انا بطلت بس ليه طردنى ممكن ارجع Id بتاع اللعبة وساكون شاكرا بجد بجد سلام.........

21110 رد: ارجوكم ساعدنى بجد الإثنين يوليو 05, 2010 4:13 pm

ஓ È ŠŁÄ M ஓ

ஓ È ŠŁÄ M ஓ
عضو سوبر
عضو سوبر

خلاص كدا الاكونت خد بلوك يعني واحد ابن حلال اخد سكرين شوت ليك وحطه في الموقع بتاع اللعبة والجي ام مفيش تفاهم باند علي طول

انا لقترح انك تعمل اكونت جديد ولو قبلت الجي ام قللو وممكن يرجعهولك

31110 رد: ارجوكم ساعدنى بجد الإثنين يوليو 05, 2010 5:22 pm

my_king

عضو جديد
عضو جديد

•§™ sLAَm£ ™§• كتب:خلاص كدا الاكونت خد بلوك يعني واحد ابن حلال اخد سكرين شوت ليك وحطه في الموقع بتاع اللعبة والجي ام مفيش تفاهم باند علي طول

انا لقترح انك تعمل اكونت جديد ولو قبلت الجي ام قللو وممكن يرجعهولك
شكرا على ردك......

41110 رد: ارجوكم ساعدنى بجد الإثنين يوليو 05, 2010 8:21 pm

mmqm

عضو جديد
عضو جديد

يا حلو حسابك اخد باند 4ever لأنك بتشغل هاك اعطييني اسمك واانا راح اكلم واحد جم صاحبي بالمدرسة وراح ارجعه بإذن لله اوك

51110 رد: ارجوكم ساعدنى بجد الثلاثاء يوليو 06, 2010 1:26 pm

my_king

عضو جديد
عضو جديد

mmqm كتب:يا حلو حسابك اخد باند 4ever لأنك بتشغل هاك اعطييني اسمك واانا راح اكلم واحد جم صاحبي بالمدرسة وراح ارجعه بإذن لله اوك
ااولا شكرا جدا على ردك الجميل والله انا بطلت اشغل الهاكر يقالى كتيرررر خالص ودة اسمى فى اللعبة moustafa98

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]