Online Games For You
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Online Games For You

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

new glitch in covelt briedge but ineed help

2 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1Raheeb new glitch in covelt briedge but ineed help الخميس يوليو 08, 2010 2:35 am

ஓ È ŠŁÄ M ஓ

ஓ È ŠŁÄ M ஓ
عضو سوبر
عضو سوبر

انا كنت بلعب ايس هولد شوفت واحد بيعمل جلتش في البردج كانت اول مرة اشوف الجلتش ده وادي فيديو وانا بعمله بس معرفتش اكمله

لو حد يعرف الجلتش ده ارجو انو يرفعله فيديو

2Raheeb رد: new glitch in covelt briedge but ineed help الخميس يوليو 08, 2010 4:25 am

ommzb

ommzb
عضو جديد
عضو جديد

اهلا بك صديقي العزيز اولا اريد ان اسألك انت شفته بيعمله بWolf Smart عشان هو مينفعش يتعمل الا بالسمارت يا حبيبي وهو يخليك تدخل الصندوق بس حذاري تروح اوي عشان ما تقعش في الارض وتموت و انا ماقدرش ارفع الفيديو عشان هو مش معايا الفيديو بس اسف اعذرني... Sad

3Raheeb رد: new glitch in covelt briedge but ineed help الخميس يوليو 08, 2010 5:25 am

ஓ È ŠŁÄ M ஓ

ஓ È ŠŁÄ M ஓ
عضو سوبر
عضو سوبر

هو فعلا كان يعمله بالwolfsamart انا هشتريه بس بردو عايز اعرف بيتعمل ازاي

4Raheeb رد: new glitch in covelt briedge but ineed help الخميس يوليو 08, 2010 5:27 am

ommzb

ommzb
عضو جديد
عضو جديد

اسمع انا هديك اسمي في اللعبة وانت كلمني واعمل رووم وانا هدخل معاك اسمي طويل شوية CaPtEnxxZeRo

5Raheeb رد: new glitch in covelt briedge but ineed help الخميس يوليو 08, 2010 6:04 am

ஓ È ŠŁÄ M ஓ

ஓ È ŠŁÄ M ஓ
عضو سوبر
عضو سوبر

Ok

6Raheeb رد: new glitch in covelt briedge but ineed help الخميس يوليو 08, 2010 6:06 am

ommzb

ommzb
عضو جديد
عضو جديد

ادخل دلوقتي وضيفني صاحب دلوقتييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يلالالالالالا عشان انا مامعي سمارت ولف عشان هعلمك وانت تعمل يلا.
لو تقدر تديني اسمك..

7Raheeb رد: new glitch in covelt briedge but ineed help الخميس يوليو 08, 2010 6:14 am

ஓ È ŠŁÄ M ஓ

ஓ È ŠŁÄ M ஓ
عضو سوبر
عضو سوبر

والله ضفتك انت مقبلتنيش انا مش معايا سمارت ولف اصل اشتريت ايس ولف دمر الولف كوين

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]