Online Games For You
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Online Games For You

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

ادخل هنا وحط رايك في موضوع ادمان الالعاب الاون لاين

4 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

ஓ È ŠŁÄ M ஓ

ஓ È ŠŁÄ M ஓ
عضو سوبر
عضو سوبر

بسم الله الرحمن الرحيم

انا عامل الموضوع ده عشان كل واحد يقول حل لمقاومة ادمان الالعاب الاون لاين بمعني اصح الهوس

انا عندي ادمان لسيلك رود ومش عارف اعمل ايه انا كل يوم باع استني بالساعة والساعتين لغاية متدخل وبعد كدة بفضل اعد مستني يونيك الكابتن ايفي وشوية pvp واروح اتلفل في الكيف شوية واعمل تاكسي اجرب شوية من طرق السكامر ادخل فورست وار او ايفنت بفضل اعد علي الجهاز بال 12 ساعة مبفصلش وده اللي بيحصل والله وساعات ببقي زهقان بتسلي في ولف تيم او امل الشعوب او كروس فير او كومبات ارمس او كونكر فياريت لو حد عندو حل للحكاية دي يحصه وكله يقول هو مهووس بلعبة ايه lol!

عاصفة الجحيم

عاصفة الجحيم
عضو فعال
عضو فعال

انا عندى حل خدالجهاز بتاعى مشحشغلك ولالعبة اوعدك

™َ•≈╪§ MَØKَƒَÁ §╪≈•™َ

™َ•≈╪§ MَØKَƒَÁ §╪≈•™َ
المدير العام
المدير العام

لا انا عندى فكره انت تخد جهازك وتفرمته هو فى الاول هتعيط و تصوت بس عتتعود و مككن تحملهم تابى يبقى انت ترمى الجهاز او تدهولى انا بدان انت مصمم

https://onlinegames4you.7olm.org

عاصفة الجحيم

عاصفة الجحيم
عضو فعال
عضو فعال

لالالالالالا انا جهزى حلو ليكباسلام خدوا

فرحه

عضو جديد
عضو جديد

انا سجلت هنا لانى كنت فكره هلاقى الشطرنج اون لا ين لانى مغربه ب اللعبه اون لاين بس هنا مفيش وزعلت اوى لان الاون لاين بيكون فيها روح المشاركه وروح اللعبه000
بس اعمل ايه اخواتى موش يسبين لى الجهاز
المستغنى عن جهازه يبعتهولى ههههههههههه

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]